קפה חממת הסחלבים, מקום קסום שנמצא בפסגת הרי יהודה רוויי האוויר הצלול בהשגחת רבני צהר.
בית הקפה וחממת הסחלבים הוקמו ע"י דוד ודניאלה זילברשטיין-אסלן.
דניאלה, מעצבת וצורפת ודוד, עוסק בבישול ומסעדנות שנים רבות (מומנט, מונא , יהושוע, החאן ולינק).
את רזי המטבח האיטלקי למד בצפון איטליה, שם התמחה בהכנת בצק פיצה מקמחים איכותיים ללא גלוטן.
דוד ודניאלה נקלטו לחברות בקיבוץ מעלה החמישה, התמכרו לאווירה והחליטו להקים בית הקפה בישוב.
תפריט חלבי ועשיר בניחוח איטלקי, שמיוצר מחומרי גלם טריים ומקומיים
קרואסונים, כריך קרואסון, ביצה בקן, שקשוקית, ריקוטה, מלמזנה, מוזלי ועוד
פסטות לבחירה - פסטה יבשה ללא ביצים (טבעונית)
ספגטי / ריגטוני / פטוצ'יני / פפרדלה / פנה קמח מלא / אטריות אורז (ללא גלוטן)
קפרזה, פנזנלה, יהודה, ירוק
שתיה חמה, בירות בבקבוק, בירות מהחבית
מקום מהמם, הרבה צמחים במקום גם שאפשר לקנות.. האוכל מצויין, הכל טרי וטעים. מאוד נהנו, המקום מאוד מונגש גם לילדים! בהחלט נחזור.
אחת המסעדות הטובות באזור. אוכל טעים כל כך, אווירה נעימה ומסבירת פנים והסחלבים משגעים. ממליצה לכל מי שלן במלון מעלה החמישה או מטיילים באיזור.
שרות מעולה. אוכל מעולה. זו משתלה של סחלבים בצרוף לבית קפה. ממליצים לבוא. האוכל טעים. הפתעה לטובה.מקום נחמד לא בירושלים.
אכלנו במסעדה ארוחת בוקר של יום שישי בפורום משפחתית. ישבנו בחוץ בשולחן עץ גדול (יש גם שולחנות קטנים) ונהנו ממזג האויר ההרי הקיצי. ראיתי שבפנים החלל אוורירי ונעים. האוכל היה טעים מאד. אני ממליץ על תפריט הפוקאצ'ות. השירות היה טוב ועם חיוך. בקיצור מומלץ.
מקום מצוין מכל הבחינות נעים לשבת צוות מלצרים וצוות של המקום שמבין עניין מחייך ונהנה לתת שירות אוירת הסחלבים כמובן מוסיפה עניין ויש חניה בשפע.
מקום עם אווירה מדהימה הגענו בערב והאווירה מאוד רומנטית ומהנה, מלצרים מאוחד נחמדים, שנראה שהם מאוד נהנים לעבוד שם. האוכל טעים בצורה לא רגילה! כמו כן - המקום מלא בצמחים לבית ולגן, לאחר האוכל הסתובבנו ואף קנינו סחלב לבית!! ממליץ מאוד.